UAYANIK BELEDİYE BAŞKANLARINDAN : MEN BORD VE WOMEN BORD’LAR
EKONOMİUYANIK VE HER İŞİ BZİM SIRTIMIZDAN KİŞİSEL REKLAMA DÖNÜŞTÜREEN BAZI BELEDİYE BAŞKANLARI İÇİN MERSİN ANALİZ ADLI KÖŞADA BU GÜN YAYINLANAN YAZIDIR:
Şimdi öncelikle neden başlığı böyle koydum okuyunca anlayacaksınız.
Biliyorsunuz SİNEKTEN yağ çıkarmayı bilen Belediye Başkanlarımız, devletin ve kamunun her kaynağını kendisi için REKLAM vesilesine dönüştürmede de mahirler...
Defalarca uyardım. Tınlayan olmadı. Ben vazifemi yapayım da siz umursamayın...
Bir yerde kaldırım, yol çalışması, onarım, tadilat vardır.
Bir bakarsınız o işi kim yapıyorsa, BELEDİYENİN ADINI koyar.
Buna sözüm yok.
Elbette hangi kurum o hizmeti yapıyorsa, fazla abartılı olmamak adına onu kamuoyuna bildirmesi lazım.
Standart levha yaparsın, a-b-c belediyesi yazar koyarsın.
Bilbordlara, pankartlara taşıyorsan bu lüzümsuz dur israftır.
Çünkü basın açıklamalarınızla (bülten) yerel ve ulusal basında duyulmasını sağlıyorsunuz, ayrıca belediyenize ait veb sitesinde zaten hizmeti yayınlıyorsunuz.
Üstelik o bülten ve açıklamalarınız yayınlayan internet siteleri ile basın yayın kuruluşlarına fatura karşılığı ayrıca para ödüyorsunuz.
Geçin bunları bir kalem.
Temizlik işçisi, Belediyedeki diğer işçi personelin kıyafetlerine bakıyoruz, utanıyoruz.
Bu insanlar sizin reklam ajanslarınız, ilan tahtalarınız, reklam panolarınız değil.
Kamu işi yapıyorlar.
Onlara iş kıyafeti, üniforma vermek zorundasınız ve bu nedenle o kıyafetleri veriyorsunuz.
O kıyafetlerin üzerinde İLGİLİ BELEDİYE
Ve ardından da BELEDİYE BAŞKANININ ADI SOYADI yazılı.
Üstelik Belediye minik, Başkan kimse adı büyük yazılıyor.
Bu kıyafetlerde olması gereken BELEDİYENİN adıdır.
Kurumun adı.
Hizmeti yapan Kim, hangi kuruma ait bilinmeli.
Bu kamu harcaması.
Senin benim verdiğim verginin toplandığı devlet kasasından yapılıyor.
Benim verdiğim vergi ile yaptığın kamu işinde, kendi reklamını yapmak neyin nesi?!
Bu kadar aç gözlü olmak, her fırsatı kendine kazanç haline getirmek ahlaki mi, etik mi, vicdani mi???
Bu nasıl içinize siniyor?!
Çalışan Adamın arkasında kocaman belediye başkanı adı yazıyor.
Çalışan kadının (bayanın) arkasında yine aynı.
Bazen ön kısmında oluyor kadınların göğüslerine geliyor.
Hiç hoş olmuyor, AYIPTAN ÖTE oluyor.
Bende tespitli foto var.
Burada yayınlamıyorum.
Ben utanıyorum.
Çalışan o kadınlara da o beylere de yapılan haksızlık.
Ne güzel iş.
Canlı, ayaklı BELEŞ reklam.
Başkanlarımız her yerde bu insanların üzerindeki iş elbiselerinde geziyorlar.
O yüzden MEN BORD VE WOMEN BORD diye başlık attım.
BİLBOORD tan esinlenerek.
Bilmeyenler için hatırlatma, MEN İngilizcede Erkek demek, WOMEN Kadın demek.
Yani Erkek ve Kadın çalışanların sırtından ve üzerinden BELEŞ, senin benim cebimden çıkan vergi ile alınmış giysiler ile reklam yapmak AYIPTIR...
Bunu o çalışana reva görmek daha büyük ayıptır!
Elbette üzerinde çok abartılı olmayacak şekilde ilgili kurumun adının yazması doğrudur.
Ama, BAŞKANA ne oluyor yahu!!!
Milletin karısı, kızının sırtında göğsünde adamın ismi geziyor (!)
Yakışıyor mu?!
Siz yakıştırıyorsanız diyecek sözüm kalmadı.
İlginizi Çekebilir
CHP'li Adalar ve Silifke belediye başkanları tutuklandı
CHP'li belediyelere yönelik operasyonlar kapsamında daha önce gözaltına alınan Adalar Belediye Başkanı Ali Ercan Akpolat ile Silifke Belediye Başkanı Mustafa Turgut tutuklandı.
CHP'li Adalar Belediyesi'ne operasyon: Başkan dahil 37 gözaltı
CHP'li belediyelere yönelik operasyonlara bir yenisi daha eklendi. Adalar Belediyesi'ne yönelik başlatılan soruşturma kapsamında sabah saatlerinde dört ilde operasyon düzenlendi.
Silifke Belediyesi'ne operasyon. Belediye Başkanı Mustafa Turgut dahil çok sayıda gözaltı var
Mersin'de CHP'li Silifke Belediyesi'ne yönelik düzenlenen operasyonda Belediye Başkanı Mustafa Turgut'un da aralarında bulunduğu 18 şüpheli gözaltına alındı.
TOROSLARIN BAŞKANI DOĞRUDAN TEMİNİ ÇOK MU SEVİYOR?
Yürürlükte tasarruf genelgeleri mevcut. Ayrıca birbirine benzeyen işlerin toplu halde ihaleye çıkması daha doğru değil mi? Neden aynı işler aynı kişilerden sık sık alınıyor? İşte 2 aylık doğrudan teminlerden bazıları:
SİLİFKE- MUT- YENİŞEHİR- TOROSLAR İHALELERİNE BAKIN HELE…
Yürürlükte tasarruf genelgeleri var. Devletin kör kuruşunun hesabını yapmak lazım. Ama gerekli gereksiz, abartılı alımlar milletin canını sıkıyor. Bu kez SİLİFKE- MUT- YENİŞEHİR- TOROSLAR Belediyelerinin ihalelerine baktık ve aktarıyoruz:
KARAYOLLARININ PAZARLIKLI İŞLERİ: 5 MİLYAR 7 YÜZ 12 MİLYON 7 YÜZ 79 BİN 3 YÜZ 84 LİRA…
KARAYOLLARI 5.BÖLGEDE PAZARLIKÇI ÇIKTI. 2026 ilk aydan bu güne kadar 5 MİLYAR 7 YÜZ 12 MİLYON 7 YÜZ 79 BİN 3 YÜZ 84 LİRALIK pazarlıklı alım yaptılar. Yürürlükte tasarruf genelgeleri var. Devletin kör kuruşunun hesabını yapmak lazım diyen devlet büyüklerimizin dediklerini dikkate almaları lazım. İhaleler böylesine büyük çapta olmasına rağmen neden AÇIK ihale değil de, pazarlıklı yapılıyor?